Parametry produktu:

Jeśli tu jesteś to znaczy, że coś poszło nie tak.

Przepraszamy za utrudnienia.

Aby złożyć reklamacje należy pobrać formularz reklamacji i wysłać go do nas pocztą na adres:

Piotr Dąbrowski APL-print

ul. Skarbka z Gór 25A lok.16

03-287 Warszawa

Formularz reklamacji

lub napisać do biura obsługi klienta (bok@aplprint.pl) w tytule wiadomości podając numer zamówienia z dopiskiem reklamacja.

W mailu powinny znajdować się następujące informacje:

- Nazwa firmy / imię i nazwisko

- Nr zamówienia

- Data odbioru paczki

Reklamacje dzielimy na te związane z dostawą lub wynikające z produkcji.

Prosimy opisać jakiej wady dokładnie dotyczy reklamacja oraz załączyć zdjęcia uszkodzonego / źle wykonanego produktu.

Należy również określić jakiej formy rozwiązania problemu Państwo oczekują (ponownego wykonania usługi / zwrotu kosztów / rabatu)

Reklamacje dotyczące jakości wykonanej usługi trzeba złożyć w terminie do 7 dni od odebrania paczki